Massa obesvarade kommentarer..

Blev att vi vakade en andra natt också. Sjukt jobbigt! Men trevligt hade vi :-)

Vaknade iaf ganska precis. Hade tänkt gå in och ta en dusch sen städa lite.. Senare ikväll vet jag inte om jag skulle hitta på något med Jonka kanske. Jaja, har faktiskt ingenting att blogga om..

Och jo.. Har massvis med obesvarade kommentarer. Lovar att svara på allihopa såfort jag får tillbaka bloggtagget! Varendaste liten en., OK?! :D

Eftersom att jag inte har någon bild nu heller, så lägger jag in en sjuk video!

 


Tänk om man hade pallat det där, haha ;-) Är fan imponerad alltså.


Postat av: olivia

Jag som inte ens klarar av att halsa en coca-cola :O

2010-07-21 @ 13:04:26
URL: http://oliviawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0