Har kollat igenom mitt bloggarkiv

Mycket är borttaget, så jag vet faktiskt inte när jag gjorde denna blogg. Och jag har ju haft några bloggar innan denna. Så jag har bloggat i något år! Iaf, när jag läser igenom arkivet som finns kvar på denna blogg så skämdes jag till en början. Men sen insåg jag att jag måste ju ha roat folk och det är ju ingen dålig egenskap. Så nu skäms jag inte ett dugg längre. Folk som känner mig vet ju hur jag är utanför bloggen. Så man kanske borde satsa på någon av dom bloggtakterna igen?! Skämta.. ...Eller?

Jag har bloggat på så himla olika sätt. Ena stunden hur seriöst som helst, andra stunden bara en massa svammel och inlägg på 2-3 rader som ingen fattat något av. Sen har jag bloggat som världens ultimataste megafjortis också. Skrivit skit om andra i var och varannat inlägg (bara folk jag inte tycker om, som gjort mig något förstås!) Ja, herregud. Det var roliga tider det. Tro mig, värt att testa! ;-)

Utdrag från mitt arkiv:

Här är från perioden med svammelinläggen som ingen förstod nåt av, förutom jag:


Här är två inlägg från den "seriösa" delen av mig. När jag skulle bli så duktig av mig:



Här är från min underhållande lilla "fjortis"-och-skriva-ut-allt-period (Lätt den bästa.. ;-):




Haha, med det här inlägget syftade jag på att jag brydde mig hur jag såg ut för att gå ut och köpa cigg. Och vad är det för fel att ha uppsatt hår för att dra till en affär? Shit, nu springer jag runt var och varannan dag med uppsatt hår precis sådär, fastän jag kanske umgås med någon kompis/kompisar t.o.m!


Postat av: KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

- jag ska försöka träna lite, sj?

2010-07-18 @ 00:42:36
URL: http://HTTP://KITTYLAND.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0