Tragiska och idiotiska


                             


Nu ska jag berätta om dom två mest tragiska och idiotiska människorna jag vet. Egentligen är dom inte värda att nämnas i min blogg, men jag ska berätta för er varför, så behöver inte det inte bli några frågor, därför skriver jag detta inlägg. Så.

Jag hade en pojkvän (Christoffer) och en bästa kompis (Josefine). När jag och Crille var tillsammans så började han prata med Jossan en hel del, så jag frågade liksom om han tyckte hon var snygg, typ. Då sa han att hon var ful, äcklig, vidrig osv. Sen var det inte mer med det. På nyårsafton så hade Crille fest och jag var där till en början, senare så for jag till Älvsbyn (som tur var!!!). Jag och Jossan skulle sova hos Crille var det bestämt, så jag sa att det var okej att hon sov där fastän jag for, eftersom att jag (dum som jag var) lita på dem båda. Samma kväll fick jag senare veta av dom att de hade haft sex, självklart blev jag väldigt besviken och ledsen. Sedan så påstod även Crille att han tyckte om henne och Jossan att hon tyckte om honom. Så jag bad dem båda dra åt helvete och ville inte ha med dem att göra mer. Sen, dagen efter, så började Crille säga till mig att han ångrade det med Jossan och var så ledsen att jag for iväg att det blev fel, att han älskade mig så mycket osv, massa jävla bullshit och lögner! Sen så gick det ca 1 vecka och vi prata igenom allting grundligt och jag förklarade att om jag skulle kunna ge han en ny chans och någonsin kunna lita på han igen så skulle han inte prata med Jossan mer. Sedan så blev vill tillsammans igen (vet inte varför, hade inte ens känslor för han..) och det var bra i ca 1 vecka. Hade även pratat igenom allting med Jossan och idiotisk som jag var så gav jag även henne en andra chans. Hon sa att hon ångrade sig jätte mycket, att det inte var värt det, att vänner går före, att man inte ens rör någons ex osv. Hon skickade massa sms och bad om förlåt hela tiden, så tillslut gick jag med att prata med henne. Sedan så gjorde jag och Crille slut igen, efter 1 veckan kanske, jag ville inte ha han eftersom att han behandlade mig enbart som smuts. Han brydde sig inte om jag mådde dåligt och var jätte ledsen (inte ens om det var pga av han så gjorde han någonting åt det). Så vi gjorde slut, fast var ändå vänner. Och jag och Josefine var vänner och hade glömt det hon hade gjort (fyfan, jag är verkligen FÖR snäll. Dumt!). Hon och Crille pratade inte speciellt myckte längre (enligt dom). Crille sa gång på gång hur äcklig, vidrig, ful, skabbig osv Jossan var. Självklart trodde jag på han (haha, inte så svårt att tro På han ang. det , ni förstår nog why;)). Sedan så i fredags var det tänkt att jag och Josefine skulle fara på fest efter det att vi hade varit i stan. Sedan så fick hon plötsligt "ont i magen.." bullshit även det. Så jag stannade iaf hemma och sov, förstod ju dock att hon ljög (som hon alltid gör). På lördagsmorgonen skrev hon på msn nåt i stil med "Förlåt, vill inte ljuga för dig, jag for ut igår, jag var med Crille, vi strulade igår och vi har känslor för varandra". Och nu är dom tillsammans eller någonting sånt, what ever.. Haha, visst är det ganska idiotiska människor man har att göra med..?! Ja, då vet ni hur "bra" vänner jag hade..! ;) Självklart har jag bett dem båda dra långt åt helvete och sagt att jag inte vill se någon av dem två igen. Och svar NEJ, jag ger dem inte någon mer chans. Andra chansen jag gav dem var nog dumt av mig. Jaa.. Men då vet ni why jag inte orkade blogga igår, var såklart väldigt arg som ni förstår ;) Vad tycker ni förresten?


Postat av: Sara

Gosh, en del människor är idioter!

2010-01-31 @ 14:54:36
URL: http://formonkeys.blogg.se/
Postat av: a.

Spelar väll ingen jävla roll hur mogen eller omogen Tina är för saker som hänt henne/saker hon har gjort? Det har ingenting med saken att göra just nu. Just nu vill hon få fram hur fel det är av ens EX och ens BÄSTA VÄN att hålla på precis som ni två har gjort? Det är fel och det är lågt och det är JÄVLIGT omoget. Man rår inte för sina känslor, men det är att gå för långt när man beter sig som ni har gjort. Ni känner knappt varandra! Fine om ni hade sex en gång, men sen att påstå att man ångrar det, säga att man inte ska snacka med andra personen mer, snacka en jävla massa bullshit och sen visar det sig att det bara är lögner? Verkar inte särskilt ångerfullt om jag får säga det! Det visar ju bara att ni VILL svika Tina. Säger detsamma som hon, dra åt helvete förfan! :)

2010-01-31 @ 14:58:50
Postat av: a.

"verkar ju bara som att ni vill svika tina" ska det så ;p

2010-01-31 @ 15:02:13
Postat av: narra

Jossan du brukar vara med ?;-o alltså forsberg eller vad hon nu heter iefternamn?;s

2010-01-31 @ 18:44:45
URL: http://natalieansell.blogg.se/
Postat av: jennyyy :

jadu, det finns idioter! ;s

2010-01-31 @ 22:01:45
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/
Postat av: Von Bävver

Tragiskt...

2010-02-01 @ 22:34:58
Postat av: s

jag förstår och håller med dig, gumman! <3

2010-02-08 @ 09:31:34
Postat av: Burran

Visst hade ni gjort slut på nyårsafton?

2010-03-09 @ 18:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0