Sjukt trött..

*Gäsp*... Ikväll så har jag bara haft en hemmakväll med mamma, sett tv, film, tagit det lugnt osv.. Har varit så sjukt trött och är fortfarande. Funderar på att lägga mig, men man kan ju inte lägga sig 22 på en lördag.. Nämen först så funderade jag på att fara ut ikväll, men jag orkade verkligen inte! Har varken lust eller ork.. Usch.. I have a really bad day! Men som det allra bästa citatet jag hörde en gång och brukar tänka på:

Och det är helt sant. Det löser sig. Just keep smiling bitches! ;)


Btw.. Jag har ingen koll på vilken dag det är ens, trodde det var söndag! :s



Postat av: Anonym

Keep smiling you to babe ;)

2010-01-23 @ 22:32:45
Postat av: Liiv

Brukar själv kunna ha problem med dagarna xD

2010-01-23 @ 22:52:43
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0