Preem, my love just nu.

Jag blev tvungen att gå till preem och köpa cigaretter.. Men inte gör det någonting, då fick jag ju en 40 minuters promenad på vilodagen, inte alls illa ;) Men ni ska ha sett hur jag gick ut..! Haha. Leggings, UGGs, tjocktröja, jacka + mössa och vantar, nice ens.
Update: Kom på att det heter ju inte preem längre utan lösviktshuset.. Men what ever!

Look at my hair, haha, gud så tragiskt. Tur att ingen såg mig.. ;)


I'm sooo hot right now..! *Host host*..
Ser ärligt talat ut som ett äckligt emo just nu, or something like that..


SÅ värt det!


Postat av: chantelle

hej vad gör du :D

intresserad av att köpa en design?

kram

2010-01-26 @ 20:21:43
URL: http://shoesbagsnboys.blogg.se/
Postat av: Carrou & the Bird

Tyckte du var jättefin! Kram

2010-01-26 @ 21:08:28
URL: http://carrou.se
Postat av: *hemlis*

du är superfin hur du än ser ut ;) det vet du att jag tycker <3 hoppas vi hörs snart..

2010-01-27 @ 21:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0