Mysig kvällsoutfit..?

Nu hade jag tänkt säga god natt.. Men först ska jag visa min galet glamorösa kvällsoutfit som jag har burit under kvällen hemma! ;) Helt wounderful nice..!



Hmm.. Dags för solning, maby?!


(Dissa mitt hår, thanks!!)

God natt..! Hörs imorgon efter praktiken, håll ut.. ;)

UPDATE:
Vi hörs inte alls efter praktiken! Jag far iväg och tränar direkt efter. Så vi hörs senare på kvällen efter 18 någongång, tror jag. Ni vet att jag lever iaf ;) Btw.. Marre, om du läser detta så kan du ju höra av dig till Jossan (Jag har inga pengar på mobilen) och säga om du ska med osv! =) Vi far iaf 15:30 till stan, så du vet det med! ;)


Postat av: marre

jå fan åh! ;D nog ska jag med nog, nu ska fettet brännas! ;) haha skämt å sido, men jag kan ju ringa dig imorgon vid 13.00 tiden eller någonting ! =)

2010-01-27 @ 22:53:03
URL: http://marrema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0