Imorgon ska det shoppas..!

Imorgon efter praktiken så far jag och Josefine in till stan och shoppar, woho! =) Love it. Jag menar.. Finns det någonting bättre än att shoppa nya kläder, smink, skor, åh everything.. Imorgon är det jag som ska spendera pengar! Ska bland annat betala min mobilräkning också.. *Suck*.. Så går det när man är populär och folk smsar en all the time och man missar en massa samtal..! ;) Hehe, skoja.. Borde också köpa nya ansikts och hårprodukter. Sedan så får jag se om det blir att sola också, om det hinns med. Självklart så vill man ju vara brun och se frisk ut framför att vara blek och se sjuk ut! ;) Men svar NEJ, inte heller snyggt att använda 5 färger fel foundation, så fjortis..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0