Hos Jossan

Just nu sitter jag och tar det lugnt hos Josefine medans hon springer runt och sminkar sig! Har inte varit på praktiken idag (dumt, jag vet) eftersom att det blev massa missförstånd osv.. Nåväl, på måndag är det jag som skärper mig i skolan inkl. praktiken! Så det så. Jag vet att jag också ska försöka ta det lugnt med festandet, men ikväll blir det iallafall fest. Dock blir det förhoppningsvis bara lugnt med trevligt folk man känner :)

Anyway, jag och Jossan ska strax in till stan och käka på subland, köpa alkohol och sedan hem till mig och fixa oss inför kvällen innan vi drar ut.
Vi hörs maby later fuckers ;)



Haha. Någon gammal fyllebild på mig och Jossan som jag hittade i hennes dator. I ärlighetens namn så visste ja inte att den existerade. Men kul hade vi. Och fulla var vi. Som ni ser.. He-he..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0