Gårdagens party

Godmorgon hotties!
Trevlig inledelse på ett inlägg va? Haha. Gårkvällen började med att jag, Jossan och Marre gick till Mange och Marie där även Linuz och Marcus kom. Vi började självklart kvällen med mitt fabulous ölspel! Standard. Efter det så droppade det in lite till folk! Trevligt, trevligt. Senare så for jag till Norrfjärden och umgicks med lite folk där innan jag for hem och la mig. Kvällen i helhet vad väll inte särskilt spännande eller händelserik. Men trevligt hade jag som vanligt hos Mange. Och vet ni vad? Denna gången blev inte mina skor stulna där, wosch ;) Och bilder blir det senare. Inte många, men säkert nån iaf.

Nu blir det duschen, frukost, tv och sedan se vad som händer idag.
Kisses!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0