Varför bloggar jag?




elin om Ny design:
hej, jag gillar din blogg riktigt mycket. du kanske inte skriver så speciella saker men du skriver på ett roligt sätt och har mycket bilder. jag är så nyfiken så jag måste bara få fråga, varför du bloggar? :)

Svar: Till att börja med, tack så mycket för att du gillar min blogg. Varför jag bloggar? Jo, jag bloggar eftersom att jag älskar att blogga! Jag kanske inte har tusentals läsare, men so what? Jag tycker om att uppdatera ofta, blogga om allting, få ut mina åsikter genom min blogg. Har absolut inte problem med att uttrycka mina åsikter utanför bloggen, men jag gillar att blogga om precis allting som händer runt omkring mig. Så jag bloggar because I love it! ♥ 

                                



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0