Sorry bloggläsare..

Hej på er!
Jag vet att jag fortfarande är urusel på att blogga och lovar er bättre bloggning hela tiden utan att hålla det.. Så därför har jag en lite tråkig nyhet! Jag har nämligen tänkt ta en bloggpaus, jag har en hel del personliga saker att reda upp. Det kan dock hända att jag skriver något inlägg då och då, så att ni vet att jag lever.. ;) Nämen, om jag har lust till att blogga, så kan det komma någonting, eller om jag har något jag vill berätta! Så ni kan ju kika någon gång då och då.. :) Jag vet inte hur länge det blir jag har en paus, men jag meddelar såfort jag kommer sätta igång med bloggandet igen, på riktigt! Sakna mig inte för mycket nu medans jag är borta hörrni, vi hörs ju snart igen.. ;) ♥


Postat av: you know who ;)

Nej, inte bloggpaus...... :( Vad ska jag då läsa sötis?

2010-02-17 @ 20:21:20
Postat av: you know who ;) (igen)

Menade ingen diss :P Hehe, gillar din blogg faktiskt!! Det är bra att du bloggar ut det rätta med sanningen tycker jag, skulle jag också gjort om jag hade haft en blogg :) Funderar på att skaffa en! Jaja säg till på facebook eller msn när du börjar blogga på riktigt igen, kollar då och då tills dess :D:D:D OCh hoppas det löser sig för dig, vad det än är!!

2010-02-17 @ 20:22:46
Postat av: JENNIE-fer

hoppas det löser sig!! känner inte dig men efter det jag har läst av din blogg så säger jag bara, vilka jävla f*ttor till "vänner" du haft... usch blir så förbannad..!! och jag märker även hur stark du är och att du klarar typ allt! så go girl :) längtar tills bloggpausen är över, hehe.. Kram på dig!

2010-02-18 @ 10:10:50
URL: http://jjjeennnniiifffeeer.metrobloggen.se
Postat av: Anonym

Krya på dig! Gillar din blogg så tycker inte du ska lägga ner den:)

2010-02-18 @ 10:13:02
URL: http://lillaprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0