Piiiiiinsamt



Citerar från en random fjortisblogg:

"Jag skriver inte för att få massa läsare(som vissa), har inte ens haft tanken till att "tävla" om hur många läsare jag har på min blogg varje dag"

"Som vissa" vet jag är riktat mot framför allt mig och ev. en vän till mig. Så därför måste jag ju få ha min åsikt, eller hur? ;) Eftersom att jag vet att denna fjortis läser min blogg hela dagarna som besatt så. LÄS DETTA NOGA:

Blogga är ingen tävling. Bloggar gör man för att man tycker om det! Jag älskar min blogg. Jag/vi bloggar för att vi tycker om det! Det där skriver du enbart för att jag/vi har betydligt fler läsare än dina 10-20st (om ens det..) Vet du vad det kallas? Avundsjuka! ;) Du är bara avundsjuk på oss för att vi är så mycket bättre än dig.

Förresten! När hade du tänkt sluta kopiera min blogg? Jag menar, du härmar precis allting. Haha, kan det vara för att du tycker att min blogg är så sjukt bra..? Naaw.. Men, tyvärr. Din blogg blir inte bättre för det. Du skriver fortfarande lika dåligt och den drivs fortfarande av dig. Kom på någonting eget om du är kapabel till det dvs. Det är ju pinsamt att veta att en del av mina saker finns på DIN blogg..

 


Postat av: marre

haha, är du säker på att hon menar mig? :-) isåfall blire bloggkriig! :D haha nämen jag skoja bara! :D du kan ju höra av dig ifall det bli party i helgen! :D

2010-02-24 @ 14:14:05
URL: http://marrema.blogg.se/
Postat av: kimberly

Förlåt om jag frågar, men vem handlar det om?

2010-02-24 @ 16:53:03
URL: http://kimberlypersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0