Melodifestivalen

Blev att kolla på melodifestivalen ikväll. Tyckte att det för det mesta bara var skräp (som vanligt). Men jag gillade Anna Bergendahls låt "This is my life", faktiskt. Den var fin :) Hon har en blogg också! Klicka här för att komma till den! Vad tyckte ni om låten "idiot" då..? Haha. Jag är ju inte så mycket för svensk "punk" precis.. Men däremot punkpop och punkrock är faktiskt sådan som jag kan lyssna på, så länge det inte är svenskt förstås! Den låten var inte bra. Absolut not. Och Pernilla Wahlgrens låt var ju en sånn här äkta singstarlåt! Jag som älskar singstar.. ;)


Vad tyckte ni om Annas låt då? Visst var den fin..?


Postat av: JENNIE-fer

ja<3

2010-02-27 @ 22:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0