Lördag

Hej babes! :D
Igår var jag ju på fest, som ni vet.. Var hos Mange hela kväll och firade hans bror Emil som fyller 18 idag, grattis, grattis! Hade iaf jätte trevligt utom vissa saker som nog alla tyckte var mintre trevligt. Var trevligt folk, bra stämning och ett jävla tagg, som vanligt där alltså ;) Sov över där, orkade verkligen inte gå hem 3-4 på morgonen, haha..! Så imorse har Jag, Gustav, Marie, Mange, Emil och Dennis städas Manges lägenhet medans vi pratade om gårkvällen och roliga citat som folk inte minns, speciellt jag verkar ha varit expert på att komma med roliga comments, hehe ;) kan ju säga att det inte såg så snyggt ut efter partyt, men det är så det ska vara. Bilder kommer senare ;) Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, blir kanske bara en lugn hemma kväll, får se. Ska strax hoppa i duschen och fräsha upp mig iaf. Hörs sen! Puss på er..!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0