Jag vill ha ett roligt lov

Nu är jag less på att vara duktig! Okej.. Det var jag väll redan första lovdagen, men iaf! Har faktiskt ingen lust att sitta hemma mer (trots att det bara har gått 2 dagar, haha..) Jag vill ut. Ut på fest och ha kul! Det är ju det som jag är bäst på, att festa. Jag är inte bra på att plugga, vara duktig, sitta hemma osv. Det är inte jag. Sånn är inte jag. Ingenting är som jag gör nu är jag. Och jag gillar det iiiiiinte. Fast det har jag väll redan sagt? Öhjo. Jag har tjatat om det gode fint i min blogg. Förstår att ni är less mitt tjat om fest, alkohol osv. Men vet ni vad..? I don't care at all ;) Ni läser ju uppenbarligen ändå. Jaja.. Livet utan fest är allt bra tråkigt! *Suck*..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0