Jag vill bli blond nu

Jag vill ha blont hår NU. Nu har jag blivit less på att vara brunett, haha. Men jag tänker inte göra samma misstag som sist jag skulle bli blond och förstöra mitt hår så totalt mycket. Det var verkligen risigt, inte kul ska jag säga. Så därför tar jag det lugnt och slingar, slingar och slingar. Dessutom så vill jag ha en massa olika blonda nyanser. Inte bara helblont som jag hade sist. Vill ha mer naturligt denna gång ;) Så vi får ju se hur det blir efter flera slingarna. Ska iaf göra andra slingningen till helgen och även klippa mig. Så får väll se om det blir större resultat då! Förhoppningsvis :D


Såhär hade jag sist..


Postat av: marre

hehe okej! ;D nä jag tycker då inte heller om henne! :D å jag skriver också allt möjligt i bloggen :D

2010-02-24 @ 16:07:49
URL: http://marrema.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle bli super snyggt.

2010-02-24 @ 17:23:49
URL: http://oliviarankvistt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0