I'm happy!

Jag vet att jag inte borde, men jag kan inte låta bli att hoppas! Man ska inte hoppas på för mycket, eftersom att det gör en bara ännu mer besviken om det inte blir som man vill.. Jag är glad, om än det inte betyder någonting, så är jag glad att jag fick prata med dig, höra din röst igen! Jag hoppas verkligen att vi ses snart. I just wanna talk with you.. Jag menar.. Om jag blir SÅHÄR glad av det här lilla, som inte ens är ett framsteg, hur glad skulle jag inte då bli om det blev något framsteg? Så mycket lycka skulle nog inte min kropp rymma ;) Any way, så vill jag bara tacka för att du tog dig tid! ♥ You know.. I miss you so much babe! Aja, är det värt att kämpas för och vänta på, så ska man kämpa in i det sista! Varje sekund är värd att ta vara på. Jag ska vänta och kämpa så länge som det behövs, i hopp om att det en dag blir bra! Det är det absolut värt! Du är värd det <3

 



Just know you're not in this thing alone.
There's always a place in me that you can call home.
Whenever you feel like we're growing apart.
Let's just go back back back back back to the start!

Anything that's worth having,
Is sure enough worth fighting for.
Quitings out of the question.
When it gets tough gotta fight some more.
We gotta fight fight fight fight fight for this love!
We gotta fight fight fight fight fight for this love!
We gotta fight fight fight fight fight for this love!
It's worth having, it's worth fighting for..


Postat av: marre

men ändå nice, ifall man kanske fixar sovplats där, också åker man dit och festar som aldrig förr! :D ändå kul ;D

2010-02-11 @ 18:04:20
URL: http://marrema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0