Hemmakväll

Sådärja. Då var håret färgat! Resultatet får ni se en annan dag. Ikväll blir det förmodligen inget mer bloggande, har varit en dålig bloggdag idag, faktiskt. Men har haft fullt upp.. Ska bara vara hemma ikväll med mamma och lillasyster, se tv och sådär. Blir nog att lägga sig tidigt. Ska nämligen iväg och bada med min lillasyster imorgon på morgonen så.. Jippie.. Jag kan faktiskt vara duktig och sitta hemma, ta det lugnt osv ibland, jag också! Men jag kan inte precis medge att jag tycker om det. Tvärtom. Jag hatar det. Det suger. Det är tråkigt. Det är så INTE JAG... Jaja, hoppas att ni bloggläsare får ett trevlig fredagskväll och jag hoppas ni partajar alla ni som kan! Måste faktiskt erkänna att jag är avundsjuk på er ;) Som fan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0