Burn this city!

                             

Hmm.. Var ska jag börja? Jag bor i Piteå, en väldigt liten stad som ligger i norrbotten. Den är liten, tråkig och det händer inte särskilt mycket roligt här. Den här staden är väldigt speciell. Det är så här att det finns inte annat än skitsnack här. Varenda jävel, nästan, springer runt och snackar skit bakom ryggen på folk. Det sprids ut en hel massa falska rykten, folk låtsas vara en vän fastän de egentligen går bakom ryggen på en. Det finns väldigt få ärliga människor här. Jag menar, det hela verkar bestå om skitsnack och rykten nu för tiden? Jag är så förbannat less alltså! Kan inte folk bara knipa käft och lära sig vara ärliga? Jag menar, vad är problemet liksom? Svårt ens att låta bli att ljuga? Visst, skitsnack finns över allt, på alla platser vart man än kommer. Men det kan omöjligt vara som här! Det är enormt vad folk har lite intressen här. Jag menar, give up! Om alla bara skaffade sig ett liv *suck*.. Och inte sprang runt som små fjortisar och försökte vara vän med alla för att få reda på saker. Haha, patetic.. Ta mig härifrån.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0