Bildinlägg fyllt av minnen





Jag var blond som alltid på sommaren ;)



Jag var mycket i Älvsbyn. Peder med peruk, haha!



Hade en superskoj 3-dagars fest på midsommar.
Linuz dagen efter midsommarafton! "Efterfesten"



Bad med Frida, Jocke och Linus!



Blev att vara i stan en del :) Linus och Jocke.



Blev många fina pool-fester i Svensbyn. Marcus badar!






Massa festande!



En av festerna i Svensbyn!



Fest hos Jenny! Alle och jag.



Samma fest!



Träffade Tim som jag inte gjort på år! Pentan under crusingen.



Galna norrmän på crusingen!
(Var även i Norge på en liten tripp ;))




En av crusingarna!
Jag umgicks väldigt mycket med Marcus. Han var som en bror.



Blev en massa mysgrillning! Frida och jag på nåt berg!






Marcus, Jocke och Frida!



Mysgrillning med Jocke och Marcus på hammenviken!



Linuz och Marcus dagen efter midsommar.. ;)



Johanna och jag for på LK och hade superkul! :D



Jag och Linuz steker på fest hos mig!



Blev en hel del myspartyn i kisträsk!



En av crusingarna! Bilåkning.



Blev några natturer med Joakim och Per, kul hade vi.



Här var vi på PHB och lekte av oss.. ;)



Lillebror på valborg, festade hos Linuz, kul som fan :D



Kisträskpeoples!



Josefin och Marielle på fest hos Sebbe!



Marre och jag på Alexanders fördelsedagsfest ;)



Lillebror och jag på valborg!

Sådärja. Blev ju en del bilder jag skramlade ihop sedan sommarn. Måste säga att jag är supernöjd med sommaren 09, den var fantastisk! Examen var sjuk roligt också. Så sommaren började bra och förblev så. Får hoppas på en fin sommar igen trots att vissa personer som fanns då aldrig kommer igen..


Postat av: marre

haha okej, men hon är ju så satans lejd! :p jag hade ju planerat att dra till älvsbyn i helgen och festa med aikon å dom, sen fick jag reda på att jossan kanske skulle dit, å då ändrade jag mig dirren! :D

2010-02-25 @ 13:29:57
URL: http://marrema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0