Årslista

Någon dag innan nyår förra året gjorde jag en sånn här lista om vad som hade hänt under 2009. Hade tänkt göra den nu också, fast om 2010 förstås! Lägger ut den gamla som jag för övrigt skäms rätt mycket över. Hur jag skrev och framförallt för att allt inte riktigt stämmer. Ärlig var jag inte. Ha i tanke att jag inte "var mig själv". Listan jag kommer göra nu lär vara vettigare. I hope.

Gamla listan:




Nya listan:
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej ♥
5. Vilka länder besökte du?
Inget annat än Sverige. 
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Lycka, men det har jag fått nu. Självklart vill jag behålla det! 
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
7:e december, då jag rökte min sista cigg. Haha!
8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag hittade mig själv. Har ökat min självkänsla enormt. 
9. Största misstaget?
Kan inte välja något speciellt. Flera, men har ju faktiskt lärt mig av dom.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte på något allvarligt sätt.
11. Bästa köpet?
Hm, kan tyvärr inte komma på.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Massa olika. Mest cigg/snus och alkohol tror jag.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jo, att jag fått lägenhet! Mycket annat också. Bl a att se DBA + Sonic Syndicate.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Vinnie Paz – End of Days Feat. Block McCloud + många många andra.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Redan nämn många gånger i bloggen. Sämsta+bästa året.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit kloka beslut.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gjort en massa misstag som jag sedan ångrat. (Behåller föregående års svar)
18. Hur tillbringar du julen?
Med familj och släkt. Hos farmor och farfar.
19. Blev du kär i år?
Nej, inte kär.
20. Favoritprogram på TV?
Jag kollar inte så mycket.
21. Bästa boken du läste i år?
Vet inte, har inte läst så mycket.
22. Största musikaliska upptäckten?
Det är en hel lång lista! Love music! (Behåller även här förra årets)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nä.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Inget speciellt. Åt tårta och så! Men 3 dagar innan festade jag i Luleå.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mycket.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Everything between heaven and hell. Tur jag funnit det rätta för mig äntligen!
29. Vad fick dig att må bra?
Stöd.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Pass på den.
31. Vem saknade du?
I början mitt ex och några "exvänner", men sen ingen.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Vet inte =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0