Presents for my baby

Nu har jag ju förvisso inte något barn. Som tur är! Inte för att jag ogillar barn, men är inte precis intresserad av att skaffa det redan vid 19-års ålder. Dessutom har jag ju inte ens någon pojkvän, vilket kan vara en fördel när man ska skaffa kids, he-he. Inte för att jag ändå hade velat det än. Tror jag tar och väntar minst några år till. Äsch då, nu kom jag in allt för djupgående och ointressant, like always. Kan vara för att tiden är allt för sent för att egentligen vara vaken för min del?

What the hell.. Det jag ville skriva från början var att den dagen jag skaffar barn, ska jag heltklart inhandla artiklar från RSB (Rock Star Baby). Urgulliga. Sen fräna förstås! Mest tuffa.







Gotta love it.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0