Out to the fit

J om 199:- vs 39:-:
Hej, kan du inte börja ta outfit bilder? :)


Hejhej på dig! Jag älskar outfitbilder, ja, andra alltså. Visst vore det en kul tanke att jag också skulle slänga ut och visa vilka plagg jag bär, men vet inte riktigt om det är något för mig. Jag älskar kläder och att pyssla, välja, fixa trixa med allt inom det ämnet, när humör för det finns. Men.. Är den sista på jorden som är något "modefreak". Enkelt och kort - jag älskar kläder, men bär det jag gillar och skiter i om det är trendigt eller inte. Så vet inte riktigt om det skulle vara så mycket för folk att kolla på.

Vi får väll se hur det blir med den saken, ska fundera fram tills jag införskaffar kamera eller gör det möjligt för mig att överföra bilder från mobilen. Kanske blir då och då? Well.. We'll see.

Kan dock visa vad jag hade på mig idag genom halvtaskiga bilder:

 
Svarta strumpbyxor. Håliga leggings på det. Svart "baströja" under tröjan jag köpte igår.
Ett nitbälte till det - as I said. Simpelt, enkelt, ogenomtänkt, för er: tråkigt. För mig: jag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0