Onsdag

Kan ju förresten snabbt berätta om min dag och det lär säkert komma in nå annat när jag väl skriver också..! Brukar liksom hamna någon annanstans än vid dagen innan det är slut.

Började med att jag försov mig, mindre bra. Så jag missade morgonens första lektion, dvs svenska. Sen hade vi "natur & friluftsliv" där vi bara kollade film och sist hade vi "människor i behov av stöd", där vi hade ett grupparbete om utvecklingsstörda. Ganska kul faktiskt! Så skoldagen var över på ett klick ;)

Sen tog jag 11:30-bussen till Norrfjärden och mötte upp Carina. Sen for vi och kollade på två lägenheter i Norrfjärden! Sen hem då och sen dess har jag bara suttit här och nött dator, som vanliiigt.. Börjar rent ut sagt bli döless datorjäveln, haha.

För övrigt så var jag igår och kollade på en annan lägenhet i stan med pappa! Den tyckte jag mycket om, för det första låg den ju i princip så centralt som det går. 5 min till skolan, 20 m till gallerian, 10-15 min till busstationen osv, kan det bli bättre läge när man är körkortslös? :D

Menmen, får väll se då hur det blir med den. Det går iaf framåt och jag ser fram emot att flytta MASSVIS. Inte för att jag inte trivs här hemma i Sjulsmark. Eller alltså.. Ja, att det är just här i Sjulsmark gör mig ju tokig. Men annars så trivs jag ju faktiskt himla bra hemma med min familj! Och sen så är jag ju en ultrasocial människa, som typ alla vet. Så lite halvtråk att komma hem och inte ha någon att surra med när jag flyttar. Men som sagt.. Då har jag ju betydligt närmare att kunna ta mig ut och umgås med folk, det är DET jag längtar massvis till. Den där friheten att göra vad man vill när man vill. Den saknar jag enormt när jag bor här ute i skogen!


Den i stan..


Postat av: Lisette

Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

2010-12-15 @ 16:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0