Om jag vann massa pengar..

Sitter av någon dum anledning och tänker på allt jag vill ha nytt just för tillfället.

En helt ny garderob, allt från strumpor till klänningar, kan lova att det är torrt på den fronten! Jag slänger och rensar eftersom, men tycker inte att jag inhandlar speciellt mycket nytt och vettigt till den.. Sen skulle jag vilja ha massa nya hudprodukter, påfyllning av gamla osv. Även en massa hårprodukter, använder inte en enda nu. Och för att inte tala om parfymer, oh. Förr hade jag kanske 5 st som jag varierade mellan, nu har jag en.

      

Och för att inte glömma smink, ögonskuggor bland annat!

 

Och jag har en jävla massa sko-par, men skulle vilja snöra hela bunten och köpa en massa nya. Detsamma gäller jackor. Och smycken har jag egentligen uppsjö av, men same there. Det nöts, tappas bort, men inhandlas inte så mycket nytt. Även håraccesoarer och andra accesoarer som t.ex. bälten, sjalar etc. Oh, haha, det är mycket jag vill ha!

  

Jaja, allt det där är ju sånt man alltid vill ha nytt av iofs.. ;)

Men om jag vann en massa pengar, typ obegränsat. Då hade jag satt mig på ett plan till Bahamas, köpt en lyxvilla och verkligen njutit av tanken på att jag skulle BO PÅ BAHAMAS.







Men.. Risken finns ju att pengarna och den rikedomen hade stigit en åt huvudet förstås. Så jag är nog ganska nöjd att leva som fattig student just för tillfället. Men drömma måste man ju få :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0