Nightblog

Är vaken alldeles för sent för att ha stigit upp 7 imorse.. Har börjat läsa Ego Girl som verkar rolig och bra! Tror jag ska lägga mig innan klockan hinner slå 3 iaf och läsa någon sida sen sova.

Förresten så blev det att promenera ut i kylan, sen hoppa på bussen, få sällskap av Jonka, möta upp KB i småstaden, ta en kaffe och surra med dem, sen promenad till Coop med Jonka och efter det bussen hem igen. Här hemma har jag bara samtalat med mamma och lillasyster under TV-program, annars suttit bänkad framför dataskärmen som vanligt. Så såg mig Onsdags-eftermiddag/kväll ut. Kan ju lova att min kropp inte var värmefylld när jag anlände hem. Kort sagt: Fyfan vad kallt!

Imorgon finns det eventuella planer på WII-spelande hemma hos Jonk. Annars blir det för min del att hålla mig inne och undvika kylan så gott det går. Usch. Jag ogillar skarpt kyla..

Åh. Justja! Tack till vinterkylan som ökade min förkylning som just hade gått bort. Blir inte lite pist off om den kvarstår på fredag. För då hade jag tänkt festa, ha kul och fira nyår! Så det så.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0