Men wäh (a)

Klockan 7 imorse satte jag mig vid datorn som jag hade glömt att slå av. När jag loggade in på facebook och det stod "bla bla bla och 48 andra vänner har gjort ett inlägg i din logg" så undrade jag vafan det var frågan om för spamm, vad jag nu liksom hade gjort. Sen såg jag en massa grattis, då kom jag på att jag faktiskt blir 19 år idag, haha ;) Och nu har det ökat i antalet gratulationer och klockan är ju bara snart halv två.. Jag tror jag har för många vänner på facebook alltså! Hade inte facebook funnits hade det nog inte varit många av dom där procenten som hade haft någon aning! Hehe, nejmen tusen tack för alla gratualtioner! :) Nu börjar jag gå mot 20, wiho!!! Taggar redan.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0