Lyckat

Kom ganska precis hem från Luleå, men har dock hunnit fräscha upp mig med en dusch! Igår for jag till Luleå med 17:10 bussen och så mötte Robin upp mig på busstationen, sen tog vi bussen hem till honom där vi satt och surrade medans vi öppnade första ölen!

Efter ett tag kom två kompisar till Robin, så vi fortsatte dricka och jag fick även kolla idol. JAY! ♥ Sen kom Tim också, trevligt att träffa han också som jag inte gjort på himla länge. Sen drog vi ut på krogen, nåt ställe jag inte minns vad det hette, men trevligt hade jag iallafall :) Blev att jag stannade och sov i Luleå, ganska bra det, så hann jag och Robin surra om gårkvällen innan jag for hem.

Och slutligen kan jag ju säga att jag hade en jätte bra kväll.! Nu ska jag bara chilla och vänta på att Anton Jonka Jonsson kommer hit och  umgås med mig! :D


Haha, Jonka när vi hade busat på med kol på hammen i somras! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0