Juldagen

Idag har vi ätit julmiddag igen, haft besök och så. Trevligt, trevligt! Sen har jag spelat kort med Marielle, Robin och Jessica, medans vi drack lite glögg. Mysmys!

Imorgon blir det upp tidigt.. Ställer larmet på kl 8:00! Då ska jag hoppa in i duschen, fixa mig och sen bege mig mot stan med Carina, Robin och Jessica. Ska se ifall jag fyndar något. Inget speciellt ärende, utan bara gå runt och titta. Sen måste jag även beställa minneskort imorrn.. Vill kunna lägga in bilder i datorn och så, om än kameran inte är världsbästa, så är den ju bättre än bilderna ni fått stå ut med på bloggen senaste tiden.

Hoppas dock att jag hittar nå kläder imorrn! Är så otroligt shoppingsugen gällande kläder. Och smycken! Det kan jag nog, som vilken tjej som helst, aldrig bli less.

Nu blir det lite chattsurr och musik en liten stund till, innan jag måste pallra mig i sängen så jag orkar upp. God  natt!


Bra låt! Synd bara att låten inte börjar förens efter mer än 1 min.. Spotifylänk här!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0