Julafton imorgon

Idag har det inte hänt mycket alls! Har surrat med Jocke och Robin som är här också, annars bara suttit vid datorn. Eller, har faktiskt varit iväg en sväng till Norrfjärden på affären, woho. Gick utanför dörren, grattis till mig! Haha nejmen, blir nog betydligt mindre nördande sen!

Det enda jag gör är att dräggla efter kläder om dagarna... Eftersom att jag ska flytta snart så har jag rensat ut massa kläder jag inte alls gillar, en del är faktiskt köpta för bara 1-2 veckor sen.. Värt ens att köpa något man inte gillar? Nä, ibland är jag allt bra osmart. Tror jag läser för mycket fjortis-bloggar, eftersom att jag följer många av dom dagligen, så blir jag kanske omedvetet influerad när jag köper kläder? Usch, usch.. Haha, helt illa. Inte jag nånstans! Sen ska jag till mamma till veckan och ta tag i min garderob där.. Jag lär bli fattig på kläder och få en tom garderob medans Jessica, min lillasyster, lär bli nöjd :)

Sånn himla tur att det blir shopping på hög nivå (förhoppningsvis) efter jul/nyår. Lääääängtar!!

Tror varenda människa är medveten om att det är julafton imorgon, men ändå. God jul :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0