Idol 2010 - The last song.

Orkar typ inte ens kommentera kvällens idol. Jay var jätte bra. Minnah var ganska bra. Bryr mig typ inge mer.. Haha, åh. Så fjantig jag känner mig som är sur över DETTA <- klicka.. Men kan inte låta bli.. OK, han ska bara vara bra på att sjuna, jag ska inte umgås med han precis. MEN, vafan.. Han verkade ju vara en så varm och fin människa, trots saker och ting som han fått uppleva och som han valt fel.. 

Iofs, vem skulle inte fela i en sånndär press? Förståerligt att det är lätt hänt, jag menar.. Dom är bara människor och det är en enorm press. Få som klara det överhuvudtaget. Men ändå. Trodde faktiskt inte så om han. Och tänk Sara Smith..? Efter allt han berättat att hon gjort för honom. Stackars henne. Bli sviken, men ändå såg man henne i folkmassan ikväll. Snacka stark kvinna hon verkar se ut att vara. Kan inte låta bli att beundra henne stort, om allt är som det ser ut!


Ååh.. :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0