I want it that way

Jättekass kvalla blev det, jag vet. Är med min lillasysters cam! Har inget minneskort till min mobil än, så kan inte ta med den och föra över. Men det får duga, ville bara visa vad jag gjorde med ett par gamla leggings idag för att få dom till nåt jag gillar:


That's how I want it!
Fixade till ett par gamla, oanvändbara, utnötta, tråkiga leggings som enbart låg och skräpade i garderoben till ett par leggings jag gillar heltklart. Har vanliga svarta strumpbyxor under eftersom att det blir lite kallt annars. För övrigt är det mycket snyggare irl än på den där bilden!

Kalla mig gärna knäpp, men jag bär ju vad jag gillar, inte vad någon annan gillar. Ju.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0