Hej rött!

 

Bilderna visar ju inte precis rätta färgen, men.. Det ser urtvättat ut på bilderna, men inte irl.. Funderar riktigt starkt på att slänga i en mellanbrun toning för att få ner det röda. Tänkte mig mörkmörk rött, nästan bara lite skiftningar, men det blev betyyydligt rödare än jag trodde, eftersom att jag hade så ljust hår innan. Dock så tycker jag rött är jättesnyggt och sådär. Men det är inte riktigt "jag".

Förut så hade denna färg passat mig perfekt, jag hade älskat den! Men då är då och nu är nu ;) Jag vill ju känna mig hemma och trivsam med min hårfärg, haha! Nja, detta blev inte riktigt som planerat. Jaja, tur det går att fixa till på ett kick då. Blir nog redan imorrn som sagt!! =)


Postat av: karin

du var skitfin i håret sådär :)

2010-12-02 @ 15:39:34
URL: http://kkarinsoderlund.blogg.se/
Postat av: karin

okey, jag tycker iallafall det var skitsnyggt! jo förstår de, annorlunda att se dig i rött ;-D har typ bara sett dig i blont, ljusbrunt och mörkt :) var iaf skitfint! :)

2010-12-02 @ 17:24:07
URL: http://kkarinsoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0