Shopping

Måste säga att jag är rätt glad. Har varit på stan idag med Carina, Jessica och Robin. Har shoppat nya kläder, asm. Robin har fått springa runt med mig, men inte tror jag han led av att gå runt i tjejbutiker fyllda med brudar. Nejmen, nog har det säkert gått bra. Eller?

Eftersom att jag inte kan lägga in bilder i datorn än (ska beställa minneskort imorgon!) så tänkte jag att jag kan skriva lite vad jag har fått med mig!

Kom på att det finns ju faktiskt en kamera i huset!





4st baslinnen, Gina. Dålig bild, men det vänstra är iaf ljusrosa!
- Gillade faktiskt färgerna! Kul med något annat än svart och vitt.


Längre tröja, Gina.
- Snyggt med en svart långärmad baströja under och tex ett nitbälte.


Tröja, Vila.
- Passar till båda jeans och leggings. Snyggt med något bälte också, som tidigare, tex med nitar. Btw.. Den såg inte alls snygg ut på bild. :o


Tröja, Carlings.
- Vore snygg bla till ett par gråa "slitna" jeans! Gillar denna tröja mycket.


- Ett längre linne, Carlings.
- Snyggt på sommaren mest. Men även till svarta strumpbyxor/leggings. Skulle också kunna funka ovanpå en svart långärmad baströja såhär vintertid. Skulle kanske bli snyggt!


Längre skjorta, Gina.
- Får se hur mycket jag egentligen kommer använda den.. Men är tänkt väldigt enkelt bara till vanliga svarta leggings/strumpbyxor. Skulle kanske också funka att "knyta" upp den om man har något svart snyggt linne under? Hmm.. Well, vi får väll se.


Kofta, H&M.
- Till något svart linne eller så. Inget speciellt tänk. Lite sådär basicstuff bara. Kan även vara snyggt med något bälte på nåt sätt till den!


Bälten. Det vänstra i guld från H&M och det högra från Lindex.


Örhängen och armband från Lindex.
- Sämst bild, jag vet..

Tror det var allt! Dock lite besviken att jag inte hittade några byxor alls.. Det är nåt jag verkligen behöver. Får väll se om jag beställer eller hittar till veckan!

Men vet ni vad jag är mest glad över? Jag provade endast ett plagg och det var den svarta tröjan från Vila som jag köpte först, men ändå kunde jag ha allting. Fast jag köper ju hellre tex "M" (eller större) och s.k. "oversiez:ar" mina tröjor gärna, så det är kanske inte så konstigt. Men iallafall. Tycker att jag hade ändå tur!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0