Freaky friday

Idag har jag tappat bort min börs (eller så har den blivit stulen..?). Den innehöll dock inga lösa pengar, men mitt ID (Nytt: 500kr), mitt nyss påfyllda busskort (Nytt: 250kr), mitt busskort mellan Öjebyn-Piteå (Nytt: 200kr, tror jag?). Såå.. Ja, det blir en ovanligt dyr decembermånad detta! Jag som brukar ha mest pengar på hela året i december, i och med att jag fyller år och att det är julafton, hehe.. :D

Har iaf spärrat bankkortet och beställt ett nytt. På måndag får jag fara till polisstationen och försöka fixa med nytt ID, sen till busstationen och fixa nytt busskort, sen är allt ordnat igen.

Världen gick nästan under för 2 minuter, men.. Haha, nu är det lugnt :)

Ikväll ska jag bara mysa på med min lillasyster och kolla på idol. Längtar inte lite tills Jay ska sjunga Creed's låt. Tycker Creed är ett toppenband med sköna låtar som jag lyssnat mycket på, så jag ser verkligen fram emot Jays härliga röst i en av deras låtar :D


Tror inte Ni att Jay kommer äga i den här?! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0