År 2009/2010

Jag skulle ju börja skriva om 2009 varje månad, vad som hände då osv. Men jag orkar inte det, faktiskt! Gjorde det i November men har insett nu att det är ovärt. Det är från och med November 2009 jag har kvar blogginlägg i den här bloggen, tidigare är raderade. Resten är ju faktiskt 2010. Slutet av 2009 var det inte alls bra. Och 2010 har rent ut sagt varit ett jävla skitår! Ett av dom värsta åren i mitt liv. Har hänt otroligt mycket och massor har gått fel och blivit galet..

..Fram tills nu i slutet av 2010! Då jag börjat inse saker, börjat gå vidare med mitt liv mot en bra framtid osv. Så man kan väll säga att nu i slutet har varit bland den bästa tiden i mitt liv. Så orka dra upp allt gammalt som har varit dåligt. Jag lägger det bakom mig och blickar framåt för ett jättebra 2011 istället :) Dåtiden går inte att ändra, men framtiden går att påverka!



Där börjar ett nytt liv!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0