Ändrade planer

Blev inge Luleå igår, men däremot chill i Arnemark med JockeAndersson och Jonkiiz. Skönt att slippa vakna upp bakis måste jag säga. Vi såg bara film och tog det lugnt. Somnade även tidigt, så är pigg och utvilad. Helt redo för kvällens äventyr! =)

Blev inget Skellefteå idag, utan jag blir kvar i Piteå. Här blir det party! Ska faktiskt försöka att ta lite kort ikväll, som jag alltid nu för tiden brukar glömma..

Konstigt att inte på måndagar se massa partybilder på min blogg, vah? Haha. Har festat mindre och när jag väl har gjort det har mobilkameran blivit bortglömd.

Jaja, nu ska jag göra mig klar sen dra på förfest! Tjoen ;)


Postat av: marre

JAG HATAR NÄR DU INTE UPPDATERAR, HAR JU INGE ATT LÄSA DÅ!!! :D

2010-08-31 @ 09:52:19
URL: http://marrema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0