Vilken ovärd kväll

Ikväll har jag bara suttit vid datorn. Eller nej, inte bara ikväll.
Ända sen jag kom hem från skolan är det de enda jag har gjort, förutom att ätit.
Vilken datanörd jag är! Har inte ens hunnit märka att klockan blivit halv tio.
Det är inte riktigt okej. Jag får skylla på min trötthet, som vanligt.
Nej. Imorgon måste jag skärpa mig!

Förresten.
I förra inlägget när jag skrev att jag inte ska skriva så mycket känslor i bloggen,
så menade jag djupare och riktigt privata känslor.
Menade inte tex "idag är en dålig dag och allting suger idag",
"jag tycker si och så om den och den", "jag saknar när jag var liten"
osv.
Ni förstår förhoppningsvis vad jag menade med djupare känslor, eller?
Om inte, så lär ni ju märka det. Andra, mindre känslor klarar jag inte att blogga utan. Haha.


Ovanligt att jag har uppsatt hår på bild, va?
Det brukar jag nästan aldrig ha. Konstigt det såg ut!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0