Sometimes I wish I could hate you...

Jo, föressten.
Svaret är JA, jag har hört det här otroligt barnsliga skämtet som "vissa" håller på att sprida runt. Faktiskt så fick jag höra det av personen själv. Nyss ville han i princip inte ha mig med att göra och fine, det var bara lugnast och bäst att vi inte pratade. Sen för någon dag sen så kontaktade han mig och berätta det där. Hell yeah, jag gick på det de första minutrarna, men sedan insåg jag mer och mer att det är ett löjligt skämt. Skit-kul, ha-ha-ha. Garvar sönder.. Not. Jag blev mest förbannad över att han enbart pratade med mig för att jävlas (som så många andra gånger). Jag är mer än gärna vän med honom, det är det jag vill. Men ska han bara kontakta mig för att vara elak mot mig och försöka få mig att må dåligt nu när jag mår som bäst, är jag helst utan han helt. Om du av någon händelse läser detta; Låt mig gå vidare.
 Ska du bara vara elak - låt mig bara. Annars är du välkommen att vara min vän om du ändrar dig. Du vet vars jag finns. Bra, då var vi överens? Thanks and bye.


Follow me home or leave me at the roadside.


Postat av: marre

vad är det för skämt? :o

2010-04-14 @ 20:43:50
URL: http://marrema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0