Promenerade genom Öjebyn

Inte riktigt. Men nästan. Eller ja. Vi kan ju låtsas.
När Marcus kom hit så tog jag, han och mamma en promenad till preem,
eller lösviktshuset som det numera heter. Mamma och Marcus skulle köpa cigg.
Efter det så gick vi vidare till Malin (Marres mamma), sen kom även Jens dit.
Efter ett tag kom Marre och Narra hem, så har suttit där en stund.
Sen så kom Rasmus och hämtade mig, mamma och Malin.

Så nu sitter de och surrar där inne och jag hade nog tänkt krypa under täcket.
Har nämligen nationella i engelska imorgon. Wish me good luck.
Engelska är verkligen inte mitt bästa ämne. Tvärtom.


Skulle vara behövande för min del imorgon.
Tror ni google translate är okej på nationella? Man kunde ju önska.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0