Nu blir det ändring

Ny header, ny text och ny färg på "ramen".
Vad säger ni? Denna header är dock bara någonting tillfälligt som jag snörde ihop som hastigast. Vet ni varför jag ändrade min blogg just nu när jag inte ens bloggar som förr?

Jo. Jag ska ändra mitt bloggsätt nu också hade jag tänkt.
Jag ska försöka att inte skriva ner så mycket privata känslor. Det tar jag isådana fall på bilddagboken och den lösenordsskyddar jag. Då har jag mer koll på vem som vet vad. Jag har ju endast en liten liten aning om vem några få av mina läsare är, resten har jag ju noll koll på. Och bloggen, den ska fortsätta vara öppen för alla! Den kommer jag aldrig att lösenordsskydda. Never ever. Don't worry.

Så då vet ni det mina söta små läsare, det blir ändring på Tinas blogg!
Jag bryr mig inte heller om jag tappar läsare eller inte, då jag inte bloggar lika ofta som förut eller lägger ner lika mycket tid och ansträning på bloggen. Men jag hade faktiskt tänkt att försöka blogga lite bättre igen! Nåja. Välkommen till min nya blogg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0