Mini-lanisch

Sitter hos Linuz nu igen, har varit ute och äventyrat en sväng! Jag, Linuz och Jocke lagade lite mat (eller ja, Linuz lagade!) - kyckling och potatisgratäng, gott gott! Sedan så rakade vi av Jocke allt hans hår ;) Efter det kom Tommy hit och sedan även Natalie och Sebbe. Jag tog mig en liten mini p-nap på några få min. Sen så begav jag mig mot Jonte där även Peter och Victor var, sen for Victor så då satt jag, Peter och Jonte bara och socialade och svammlade på. Sen så gick jag back to Lajjne! Så har kollat på nån mongo-film medans dom spelat, sen blev jag äckligt trött, så jag la mig i sängen då dom var ute och rökte och lyckades såklart somna! Dock bara 5 min, sen väckte Linuz upp mig och gav mig nå energigrejs som man ska ta innan man ska träna. Jag lovar, man blev pigg! Sitter även och dricker kaffe nu, så icket att jag ska somna ;) Haha, speeeeedad är man ju! Aja, oviktigt inlägg.. HÖRS SEN HOES!


Detta i ett glas kom Linuz upp med! Sedan tog jag ett glas till ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0