Här kommer de efterlängtade bilderna

Dvs bilderna från helgen. Iallafall del 1 av dem. Får se ifall det blir någon del 2.
Blev mest svammel bilder som inte blev speciellt bra.
Så jag har plockat ut de som iallafall blev någorlunda och på folk.
Blev mycket konstiga bilder på mat, händer som skålar, ryggar osv.
Tänkte det är ju inte så intressant eller kul, haha.


Alle och Sofia


Peter


Alle som ser måttligt road ut.


Anton och jag som röker två cigg. Great.


Peter och ja, han var lika knall som han ser ut.


Jonte och Peter


Anton som ska försöka se nykter ut på en bild. Tycker ni att han lyckas? ;)


Peter och jag som ser seriös ut. Det är ju klart?


"SKÅL!"


Linuz


Jonte som även han är lika full som han ser ut.


Partyboysen Anton, Peter och Jonte. Lika mycket på lyset alla tre!


Jag, Peter och Jonte.


Kan säga att jag förstår inte varför jag lägger ut denna bilden.
Ja, jag är full och försöker säga någonting till Jonte som fotar precis då.
Och Peter han var på pusshumör kan vi ju då konstatera utifrån bilderna ;)


Marcus drar som vanligt lite Markoolio.


Anton och Linuz flummar på med kameran.


Dom var på topp. Ja... Iallafall tills dom somnade!

Sådärja. Det får bli alla bilder just nu. Kanske dyker upp fler senare! Dax för fejjan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0