Hälsningar ifrån Borlänge

Hej!
Igårnatt så anlände vi till Borglänge, vilket ligger i Dalarna.
Blev att lägga sig direkt vi kom fram. Idag har vi gått lite på stan och sådär.
Sedan drog vi till vårat hem under de nextkommande dagarna och tog oss en öl.
Det var ungefär vid 13. Så vi har bara myst på här sedan dess.
Senare ikväll får vi väll se vad som händer och sker!

För övrigt så tar vi mycket foton, men kan som sagt inte lägga in dem nu.
Så ni får ursäkta mina fotolösa och tråkiga inlägg härifrån Borlänge!

Jag skulle iallafall uppskatta lite telefonsamtal!
Trots att jag bara har varit bort i 2 dagar, så saknar jag mina vänner.
Kommer sakna dem ännu mer imorgon när jag vet att jag hade planerat
valborg tillsammans med dem. Vi skulle ha så kul!

Jaja, så ni av mina best friends som läser min blogg - HÄLSA DE ANDRA! ♥
Ni kan gärna kramas lite åt och från mig!

Puss och kram på er alla.





Btw, alla härifrån Borlänge hälsar så gott till mina läsare!


Postat av: Anonym

ingen vill ringa dig!!!!!! ;p pusssssssssssss!<3

2010-04-29 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0