VAD ÄR PROBLEMET?

Jag blir så arg, så jävla arg. Jag är fortfarande vaken och klockan är 03:30.
Jag ska upp om 3 timmar, hur i helvete ska jag ta mig upp?!

Ja, man kan ju fråga sig varför jag inte lägger mig och sover då.
Självklart finns det en anledning, annars hade jag sovit för längesen..
Jag har legat och försökt sova i några timmar nu, men det går inte.

Jag mår så fruktansvärt illa, så jag vet inte vad.....
Har en stor klump i halsen som gör det tungt att andas också.
Vilket hände igår, i förrgår och dagen innan det också.
Dock inte precis när jag skulle sova, utan dagtid.. Usch.

Vad är det för feeeeeeeeeeel på mig?!?!?

Nu ska jag iallafall lägga mig ner och göra ett nytt försök..
WISH ME GOOD LUCK att ta mig upp om 3 timmar alltså!

Postat av: Nathalie

usch vad jobbigt att inte kunna somna:(

2009-11-30 @ 11:05:33
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0