Nu är Tina riktigt uttråkad..!

Så jag tjuvade en lång lista av Marre i brist på annat :)

Har du:
Någon som förstår dig?
- Beror på. Ja, det har jag nog.
Någon som du saknar? - Jo, alla mina vänner jag inte umgås med mer!
Någon som du hatar? - Jo.
Vem kramade dig senast? - .
Vem pussade dig senast? - .

Vem ringde dig senast?
- Jossan
Vem ringde du senast? - Marre, my sister.
Vem smsade du senast? - .
Vem smsade dig senast? - .
Vem var hemma hos dig senast? -
Vem var du hemma hos senast? - Alexandra, på fest!
Har du några kärleksproblem? - Tog slut nyss med Pontus..? Nej, inte det!
Har du pratat med någon idag? - Flera stycken.
Har du gråtit idag? - Nej, det har jag inte.
Har du skrattat idag? - Jo, det har jag. Massvis!

Jag:
Är singel? - Jo. Blev nyss.
Svär ofta? - Jo, all the time..
Sjunger i duschen? - Nej.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Nej, tack..
Skrattar åt dina egna skämt? - Hahah, händer ;)
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? - Joo.

Har du:
Piercingar? - Jo. Tungan, läppen, näsan och naveln. 
Syskon? - Ja, finfina sådana!
Jobb? - Nej, inte det.
För många vänner? - Man kan inte ha för många?
Rymt hemifrån? - När jag var yngre, haha.
Färgat håret? - Ett X antal gånger..
Bra självförtroende? - Det går upp och ner.
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Jo.
Varit kär? - Ja.
Gjort något olagligt? - Jooo..
Somnat i skolan? - Det vet jag inte?
Brutit ett ben? - Nej, aldrig.
Tappat bort mig i min hemstad? - Hihihi joo..
Sett en fallande stjärna och önskat? - Självklart!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Flera gånger.
Fy mig, fy!
Smygit ut utan lov?
- Jo, när jag var yngre.
En hemlighet som ingen annan vet? - Flera.
Sovit en hel dag? - Ja, det har jag. 
Somnat gråtande? - Har hänt.
Blivit generad inför folk? - Joo.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Minns inte. Säkert.
Ätit musslor? - Nej.
Varit på en festival? - Japp.
Stått på scen? - Nej?
Blivit kallad player? - Vetej?????
Färgat ditt hår svart? - Jo.

Vad:
Längtar du till mest just nu? -
Tills 6:e december då jag blir 18, äntligen! ;)
Vad ska du göra i helgen?
- Festa, tror jag. Nice!
Har du för kläder på dig? - Mjukiskläder.
Gjorde du igår? - Hade trevligt!
Vad ska du göra i sommar? - Njuuuuuuta!
Vad åt du senast? - Smörgås.
Har du för mobil? - En rooosa fin sony ericsson ♥ Lovely!! 
Vad köpte du senast? - Typ cigaretter..

Vem:
Slog du senast? - Det minns jag inte.
Tycker du om? - Många söta människor.
Älskar du? - My family.
Skulle du kunna göra allt för? - Beror på.
Var du med senast av det motsatta könet? - .
Kan du lita på mest? - Vet inte. Mig själv!
Vet mest om dig? -  Syster, bror och mor. 
Sov du tillsammans med senast? - Pontus :p 

Allmänt:
Har du pussat en groda? - Nej?!?
Kan du hjula? - Nej.
Biter du på naglarna? - Har slutat, hihi. STOLT!
Är du EMO? - Ibland ;) 
Nope!
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
- Allt! Resa, supa, shoppa, flytta, ta körkort, köpa bil, tatuera mig osv. 
Vågar du hoppa fallskärm? - Aldrig i livet.
Är du hungrig? - Nej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0