Nu drar jag in till stan

God morgon på er! =)
 Det var grymt jobbigt att stiga upp 8:30..
Speciellt när jag har sovit dåligt i natt, haha, men nu bär det av in till stan med Jossan där det förhoppningsvis ska shoppas en hel del.. ;) Får väll se vad jag hittar för någonting. Ska försöka leta nåt att ha på nyår iallafall..! Sedan ska jag kolla skor och jacka osv... Lite av varje! Nu ska jag kila iväg och göra mig helt klar inför stan och sedan på 15 min springa till bussen. Skriver sen!


Postat av: Nella

Har uppdaterat med min spotify lista, bara att trycka & lyssna. Kommentera gärna med din egen spotify lista, skulle vatt kul att se vad du lyssnar på :) peace.

2009-12-28 @ 16:19:52
URL: http://favoritepartofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0