Julklappar

Hej!!
Äntligen är årets julafton över, skönt va? Jag gillar verkligen inte julen det minsta.. Däremot nyår gillar jag. Dags att börja tagga inför det ;) Har dock inga bestämda planer om vad som händer då. Men hur som helst, jag tänkte berätta lite av vad jag fick i julklapp! Hmm.. Pengar, presentkort, kläder, smycken, piercing (naveln), biobiljett, ps2 till singstar + en ny singstarskiva (familjens) osv. Minns inte sen, haha.. =D Är iallafall hur nöjd som helst. Och julmaten smakade bra, he-he. Senare, kring 00.30 så kom Jossan och några andra och hämtade mig, sen for vi på fest..! Galet va? Efter det, kring 04:30 kanske, så for jag till Crille och sov där! ♥ Och jag kom hem för ett litet tag sen... Blir en dusch nu! Tjao.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0