Inköpt

När jag skulle vika ihop mina nytvättade kläder så kom jag på en sak!
Jag har ju inte visat vad jag har köpt på länge, så då gör jag det nu :)
Detta är vad jag köpt de 2-3 senaste veckorna, tror jag, haha!


Från Gina Tricot (minns inte pris)


Från Cubus (minns inte pris)


Från Din sko 149:- eller 199:- tror jag!


Väska från H&M 199:- tror jag!


Benvärmare från Gina Tricot (att ha i skorna) (minns inte pris)


Hårinpackning (minns varken butik eller pris)


Jeanslegging från Gina Tricot (minns inte pris)


Småsaker från olika butiker

+ Julklappar som jag självklart inte visar här, annat smink + hårspray.
Kan hända att jag har köpt någonting mer, minns inte iallafall. Hihi.


Postat av: Emma

sv; men shit vad segt =(

2009-12-18 @ 14:05:37
URL: http://emmabeata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0