After X-mas

Ja, gårkvällen var mycket händelserik. Den började med att jag for på fest på dörrnäs vid 20-tiden. Sent att fara på fest, jag vet. Men det var inte ens planerat, haha! Sen så var vi där, pratade, tog det lugnt, spelade musik och hade det trevligt! Sen så for vi på After X-mas, det var rätt trevligt. Helt okej faktiskt! Sen när det stängde, dvs kl 3, så fick jag skjuts förbi hem och sedan for jag till Bergsviken och mötte upp Robin, efter det, vid 6-tiden (haha), så for jag till Crille och idag vaknade vi runt 15. Jag som skulle på stan med Jossan idag..! Haha, fail.. Det får bli på måndag istället :) Nu väntar vi på Robin och Josefin som ska komma förbi en sväng. Det blir väll film och ta det lugnt. Sedan får jag se om jag orkar ta mig en promenad hem, eller hur det blir ;) Hörs sen någongång!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0